آیین سپاسگزاری از آقای سیاوش بنداریان زاده و آقای فریبرز تهمتن

آیین سپاسگزاری از دوهموند سازمان جوانان زرتشتی به پاس زحمات و خدمات چندین ساله به هازمان زرتشتی با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان فروهر و تعداد محدودی از میهمانان گرانقدر روز پنجشنبه 6 آبان در محل سازمان فروهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

آغاز این آیین با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود مزدیسنا همراه بود و پس از آن آقای فریدون بهرامیان فرشید نایب رئیس هیئت مدیره سازمان فروهر، از آقای سیاوش بنداریان زاده رئیس محترم هیئت مدیره جهت ایراد سخنان به جایگاه دعوت نمود، بنداریان زاده ضمن آرزوی تندرستی برای همگان گفت: ما خاطرات زیادی از سازمان فروهر داریم و من هیچگاه فکر نمیکردم که شاید مدتی در خدمت همکیشان و دراین عرصه فعال نباشم، بنداریان زاده افزود که من بیش از ۸ سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و سالهای زیادی پیش از آن به عنوان هموند در سازمان فعالیت می کردم و ما در این سالها فعالیت ها و چالش های مختلفی درپیش رو داشتیم و من امیدوارم آن چیزی که در شان سازمان فروهر به عنوان ارگان فعال در زمینه فرهنگ جامعه می باشد را انجام داده باشم،وی در ادامه ضمن تعریف خاطره ای از روانشاد هرمزدیاری از الطاف همیشگی همکیشان تشکر و برای همگان آرزوی تندرستی کرد.

ادامه برنامه با سخنان دکتر اسفندیار اختیاری نماینده محترم ایرانیان زرتشتی درمجلس شورای اسلامی همراه بود، ایشان ضمن تشکر از حضور باشندگان اضافه کرد: بعد از دوسال که امکان برگزاری برنامه ها به علت همه گیری مطابق گذشته نبود، این برنامه سرآغاز خوبی بود. سازمان فروهر به عنوان یکی از مهم ترین ارگان های فرهنگی جامعه در این دوسال با در نظر گرفتن شرایط فعال بوده است .
نماینده ایرانیان زرتشتی در ادامه افزود که مدیریت کار فرهنگی از مدیریت های دشوار در جهان است ومی بایست از کسانی که سالهای سال این مهم را مدیریت کرده اند و همه کسانی که با تلاش خود سازمان را به این وضعیت رسانده اند تشکر کرد.
ایشان در ادامه آرزو داشت که زودتر به شرایط عادی برگردیم و از اعضای هیئت مدیره سازمان و آقای بنداریان زاده تشکر کرد و در پایان افزود: آقای تهمتن عزیز زندگی خود را بدون هیچ توقعی برای این مجموعه گذاشتند و با وجود سختی ها چراغ سازمان فروهر را روشن نگه داشتند و هنوز هم سازمان جوانان زرتشتی تهران مهم ترین ارگان فرهنگی جامعه زرتشتی است.
در ادامه برنامه دکتر افشین نمیرانیان سازمان فروهر را ارگانی با وزن بالای فرهنگی جامعه زرتشتی نامید و افزود همکاری خیلی خوبی بین انجمن زرتشتیان و سازمان فروهر بوده است و یکی از دلایل مهم این همکاری سیاوش بوده و ما از نبود ایشان ناراحت میشویم ولی به حضور موثر جوانان در این عرصه ایمان داریم و به امید خدا اقدامات فرهنگی، آموزشی و ورزشی جامعه را بهتر از گذشته پیش خواهیم برد. رئیس انجمن زرتشتیان تهران در ادامه افزود کارمند های ارگان های زرتشتی دلسوزانه فعالیت میکنند، وی در ادامه برای آقای تهمتن و خانواده ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و پس از آن گفت: سازمان فروهر به ما نشان داد که باید از کارمندان و زحمتکشان جامعه قدردانی بکنیم.و درپایان صحبت ها، از بنداریان زاده تشکر و قدردانی نمود .

در ادامه برنامه، خاطرات و شرحی از فعالیت های آقای سیاوش بنداریان زاده و آقای فریبرز تهمتن توسط فریدون بهرامیان فرشید، نایب رئیس محترم هیئت مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران خوانده شد.

پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر و قند سبز توسط آقای دکتر پرویز اهورایی و جناب دکتر اسفندیار اختیاری و آقای دکتر افشین نمیرانیان به آقای سیاوش بنداریان زاده و آقای فریبرز تهمتن انجام پذیرفت و از میهمانان گرانقدر پذیرایی بعمل آمد.

همکیشان عزیز می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سازمان جوانان زرتشتی تهران به نشانی @sazmanfravahr تکرار پخش زنده مراسم فوق را مشاهده فرمایند.

با آرزوی تندرستی و دیرزیوی برای همه تلاشگران جامعه زرتشتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.