نوبت دوم مجمع همگانی سازمان جوانان زرتشتی تهران برگزار شد

نوبت دوم مجمع عمومی همگانی عادی سالانه سازمان جوانان زرتشتی تهران حدود ساعت 19 روز پنجشنبه مورخه 1400/10/09 با حضور 24 تن از اعضای سازمان برگزار شد.
در آغاز این مجمع آقای فریدون بهرامیان فرشید رئیس هیئت مدیره سازمان فروهر ضمن خوش آمدگویی و سپاس از حضور اعضای این سازمان، به آقای وحید حشمتیان نماینده محترم وزارت کشور و آقای افشین نمیرانیان رئیس محترم انجمن زرتشتیان تهران خوش آمد گفت و از زحمات آقای سیاوش بنداریان زاده (رئیس هیئت مدیره پیشین سازمان) سپاسگزاری نمود. ایشان در ادامه ترکیب جدید هیئت‌ رئیسه سازمان جوانان زرتشتی تهران را بصورت ذیل معرفی نمود:
فریدون بهرامیان‌ فرشید- رئیس هیئت ‌مدیره
رامبد قندی-نایب رئیس
پوروچیستا رستمی-نایب رئیس
فریبا جوانمردی-خزانه‌دار
فروزان فارسی- دبیر

رئیس هیئت مدیره سازمان، پس از معرفی ترکیب جدید هیئت رئیسه این ارگان، آقای اردشیر اورمزدی را به عنوان رئیس هیئت رئیسه مجمع به باشندگان معرفی و پیشنهاد نمود و در ادامه آن دیگر اعضای هیات رئیسه مجمع به شرح ذیل انتخاب شدند.
داریوش اورنگی – نایب رئیس مجمع
رامین دانش – دبیر
انوشه باستانی -ناظر
بهروز جمشیدیان -ناظر
پیرو دستور جلسه از پیش تعیین گردیده، فریدون بهرامیان فرشید گزارشی از عملکرد و فعالیت های سازمان ارائه کرد و سپس فریبا جوانمردی، خزانه‌دار سازمان، گزارش مالی سود و زیان سال‌های ۹۸ و ۹۹ را به باشندگان ارائه نمود و هر دو گزارش به تایید باشندگان در مجمع رسید. در ادامه، مهرتاش مهروزیاد زردشتی، بازرس سازمان به نمایندگی از هیئت بازرسان (جمشید هرمزدیاری، مهرتاش مهروزیاد و بهنام شید) گزارشی از هیئت بازرسان ارائه نمود.
در پایان این مجمع به برگزاری انتخابات هیات بازرسان و سه عضو علی البدل هیئت مدیره پرداخت .برای هر بخش چهار تن کاندیدا شدند و پس از شمارش آرا، آقایان پدرام خرمی، پیمان جهانگیری و شهریار اورمزدی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و آقایان جمشید هرمزدیاری، مهرتاش مهروزیاد و شهنام فرزانه به عنوان اعضای هیئت بازرسان و آقای بهنام شید به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند و این مجمع دقایقی پس از ساعت 21 به کار خود پایان داد .

 

«تصاویر گزارش مجمع فوق از آقای شهرام نمیرانیان می باشد»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.