هیات مدیره جدید سازمان فروهـر انتخاب شد

هیات مدیره جدید سازمان فروهر با رای هموندان این سازمان انتخاب شدند. در مجمع عمومی نوبت دوم این سازمان دستور نشست که شامل ارایه گزارش هیات مدیره و بازرسان و نیز تصویب صورت مالی و انتخاب هیات مدیره و بازرسان جدید سازمان بود اجرا شد.

در این مجمع که پنجشنبه 30 اردیبهشت برگزار شده بود، 128 تن از هموندان این سازمان بنابر آگاهی قبلی و دعوت از آنان شرکت کرده بودند، سیاوش بنداریان زاده، دلناز فولادیان، شهریار خسروان، پیمان غیبی، مهسا مبارکه، یسنا یزدانی و چیستا زند خاوری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند و بهنام مرادیان، بهروز ماوندادی و فربد کابلی زاده به عنوان اعضای علی البدل سازمان فروهر انتخاب شدند.

همچنین جمشید هرمزدیاری، قباد رادمند و پرویز اهورایی به عنوان بازرسان اصلی سال مالی آینده و مهرتاش مهروزیاد زرتشتی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

پیش از برگزاری انتخابات نیز موبدیار پریا ماوندی، خزانه دار کنونی سازمان فروهـر، به ارایه گزارش مالی پرداخت. موبدیار پریا ماوندی، در گزارش خود کل وجوه نقد پایان دوره سال مالی 94 را نزدیک 44 میلیون تومان اعلام کرد. وی در پایان از آقایان جاودانی و وحیدی و خانم ها دلگشا و بهمردی برای همراهی در تهیه گزارش تراز و بیلان سازمان و نیز تمام خیراندیشان و یاریگران سازمان قدردانی و سپاسگزاری نمود.

قباد رادمند نیز به نمایندگی از سوی بازرسان سازمان فروهر، با ارایه گزارش بازرسان، ترازنامه و صورت مالی ارایه شده را تایید کرد و پس از آن گزارش مالی مورد تایید مجمع عمومی قرار گرفت.

سیاوش بنداریان زاده، به نمایندگی از سوی هیئت مدیره سازمان فروهـر، گزارش هیات مدیره را ارایه داد. وی بیان کرد سازمان فروهر چالشهای فراوانی داشته است که با یاری بزرگان سازمان موفق شدیم تا آنرا به پیش ببریم. ایشان از دکتر اسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتی به دلیل همراهی و همکاری با سازمان فروهـر سپاسگزاری نمود.

وی همچنین از انجمن هایی که در بازسازی کوشک، سازمان را یاری کردند، قدردانی کرد و کارهای دیگر سازمان در سال گذشته را از جمله برگزاری کلاسهای موسیقی، کلاسهای ورزشی، فعالیت های انتشارات فروهر، و برگزاری کلاسها و کارگروه دینی و برگزاری جشن ها، پیک نیک های کوشک ورجاوند و..  را نام برد.

گفتنی است این نشست با حضور خانم صیدی، نماینده وزارت کشور و هیات رییسه شامل فرامرز پوررستمی، بیژن نوشیروانی، اردشیر اورمزدی، پروین خدادادی و رستم وحیدی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.