برگزاری کارگاه آموزش ساخت پیکسلیشن_ استاپ موشن

سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) در نظر دارد روزهای پنجشنبه کارگاه آموزش ساخت پیکسلیشن _ استاپ موشن را در محل این سازمان در تاریخ های ۷ و۱۴ مهر برگزار نماید. طی دو جلسه از برگزاری این کارگاه، عکسبرداری با دوربین و تدوین آن با نرم افزارهای ادیت فیلم موبایلی و کامپیوتری در سطح مقدماتی آموزش داده میشود .
پیش نیاز های کارگاه : داشتن دوربین عکاسی و یا تلفن همراه با قابلیت فیلمبرداری . همچنین در صورت امکان هنرجویان لپ تاپ خود را نیز به همراه داشته باشند .

از علاقه مندان تقاضا میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط دوره و اعلام آمادگی به شماره 09216976092 در واتس اپ پیام بدهند .
———–
استاپ موشن یک تکنیک انیمشن سازی می باشد که در این تکنیک از شئ یا مدل ثابت از زوایای مختلف و وقتی در حال حرکت هست عکاسی میشه. بعد از عکاسی این عکس ها پشت سر هم قرار میگیرن و وقتی به سرعت عوض میشن این حس به ما دست میده که تصویر داره حرکت میکنه. تکنیک استاپ موشن این روزها برای کارهای تبلیغاتی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی و… خیلی محبوب است .

پیکسیلیشن، یک سبک از انیمیشن استاپ موشن هست که در اون کاراکتر انسان واقعی بجای عروسک و … نقش اصلی رو ایفا می‌کند. بنابراین، به جای اسکلت بندی عروسک، ساختن آرماتور و عکس‌برداری از اون، از حرکات کوچک و متغیر کاراکتر انسان در صحنه تصویربرداری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.