سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) دوره آموزشی بازی سازی های سه بعدی را برگزار می کند

سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) دوره آموزشی بازی سازی های سه بعدی را برگزار می کند

دوره آموزش بازی سازی با موتور بازی سازی یونیتی

در این دوره آموزشی، بازی سازی برای کامپیوتر ، کنسول ، موبایل و … به روش استاندارد و مشابه شرکت‌های بزرگ بازی سازی جهان آموزش داده میشود.

بازی سازی اکثرا کاری پیچیده بنظر میرسد و اغلب اندیشیده میشود که ابزار، دانش و نیازمندی‌های خاصی دارد که در اختیار ما نیست، اما در این دوره شرکت کنندگان خواهند دید که فرایند شدنی و نه خیلی دشواریست.

نیاز به بیان است که بازی سازی صرفا یک شغل مشخص نیست و خود فرایندی است که از بیش از سی شغل و حرفه مختلف تشکیل شده، از جمله مدل سازی سه بعدی، انیمشین سازی، برنامه نویسی و … ، در این دوره اهداف زیر را دنبال خواهیم کرد :
1. افراد علاقه‌مند به حوزه بازی سازی سه بعدی، بتوانند با تمام بخش های این فرایند به صورت پروژه محور آشنا شوند و هر بخش را در عمل تجربه کنند تا بتوانند بفهمند به کدام یک از بخش های مختلف این صنعت علاقه دارند.
2. بسیاری از بخش های مختلف از جمله برنامه نویسی، مدل سازی، تکسچرینگ و … به اندازه حرفه ای و سایر بخش ها به اندازه نیمه حرفه ای به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد. و بعد از این دوره خواهند توانست مسیرشان را در این صنعت دنبال کنند.

حضور در این دوره پیش نیازی جز علاقه ندارد، گرچه تسلط به برنامه‌نویسی به شرکت کنندگان کمک خواهد کرد اما حتی بخش برنامه نویسی بشکل جدا به کسانی که آشنایی نداند تدریس خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، مشاهده رزومه آموزگار و بررسی دقیق مواردی که در دوره آموزش داده خواهد شد میتوانید  لینک پایین صفحه را مشاهده کنید، و یا با شماره 09223105380 تماس بگیرید.

برای شرکت در این دوره از شرکت کنندگان هزینه‌ای دریافت نمیشود و به هر کدام از شرکت‌کنندگان بابت حضورشان در جلسات مبلغ 710 هزار تومان پرداخت میشود.

مدت زمان دوره 23 جلسه خواهد بود، از هفته آخر بهمن ماه تا هفته آخر تیرماه ، چهارشنبه ها در سازمان جوانان زرتشتی برگزار خواهد شد .

برای حضور در دوره و معارفه لازم است حتما از طریق تماس با شماره ذکر شده نام‌نویسی صورت گیرد، ظرفیت محدود و مهلت نام‌نویسی تا 2 بهمن ماه است.

اطلاعات بیش

تر را از اینجا دانلود نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.