گردهمایی شاد زرتشتیان

با کمرنگ شدن بیماری کرونا، سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) در نظر دارد نخستین گردهمایی شاد جامعه زرتشتی را (پس از وقفه موجود در فعالیت ها به علت همه گیری) برگزار نماید. این گردهمایی با هدف دیدار همکیشان زرتشتی و آشنایی جوانان با یکدیگر در تاریخ دوم تیرماه در محل جشنگاه خسروی از ساعت 7 پسین و به همراه پذیرایی و شام گرم خواهد بود.

مبلغ بلیط گردهمایی 220 هزار تومان بوده و تمام عواید حاصل از برگزاری، صرف هزینه های تعمیر و نگهداری کوشک ورجاوند جهت استفاده همکیشان خواهد شد. برای ثبت نام گروهی (5 نفر و بیشتر) ده درصد تخفیف در نظر گرفته شده (نفری ١٩٨). همچنین دانشجویان گرامی (با ارائه کارت دانشجویی) و هموندان محترم سازمان از تخفیف ده درصدی بهره مند خواهند شد (نفری ١٩٨). علاوه بر این برای همکیشانی که تا یک هفته پس از انتشار این آگهی (تا تاریخ ۲۵ خرداد) اقدام به خرید بلیط نمایند، 5 درصد تخفیف اضافه لحاظ میگردد.

برای تهیه بلیط مبلغ را به شماره کارت 4675-0010-8370-5859 بانک تجارت به نام سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) واریز کرده و عکس فیش واریزی به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره 09026539486 واتس اپ فرمایید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی یا طرح پرسش می توانید با شماره فوق در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است امکان حضور در گردهمایی فوق فقط برای همکیشان میسر خواهد بود،لذا خواهشمند است همکیشان کارت شناسایی زرتشتیان را در زمان گردهمایی به همراه داشته باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.