پیام آرامش باد هیات مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران در پی درگذشت روانشاد پریوش اردشیر خدادادی

به روان نیک بانوی پرتلاش هازمان زرتشتی ، روانشاد بهشتی روان پریوش اردشیر خدادادی با هماروانان و  درگذشتگان نیک و پارسا درود باد

در این روزگار سخت و طاقت فرسا که بیماری سخت در سراسر ایران و جهان، جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده و میان هموندان جامعه زرتشتی نیز فاصله انداخته است، رنجی دیگری بر جامعه زرتشتی نشست و از دست رفتن نیک بانوی آموزگار پیشکسوت سازمان ، روانشاد بهشتی روان پریوش اردشیر خدادادی، موجب تألمی افزون بر خاطر هموندان هازمان زرتشتی گشت.

وی که از جمله آموزگاران قدیمی و پیشکسوت سازمان جوانان زرتشتی تهران  و عضو چندین دوره هیات مدیره این سازمان بود، همواره با تلاش ها و کوشش های بی دریغ خود در راستای آموزشی دین بهی به نوآموزان می کوشید و همراه و همگام با دین آموزان، در پیش برد اهداف والای جامعه زرتشتی تلاش می کرد. وی با برنامه ریزی دقیق و پیگیری همه جانبه، وظیفه دبیری یکی از با نظم ترین کارگروه های جامعه زرتشتی را بر عهده داشت  که تا کنون بیش از 50 جلسه را با موفقیت و با هماهنگی مثال زدنی برگزار کرده است. حتی در طول دوره بیماری شان نیز، از هیچ کوششی فروگذار نبوده و همواره پیگیر انجام امور مربوط به کارگروه و هماهنگی های مربوط به آن بود. رهبری و هدایت کمیسیون دینی اجتماعی سازمان (چنبره ) و همچنین برگزاری کلاس های متعدد آموزشی و پرورشی از جمله دیگر فعالیت پر رنگ آن روانشاد در سازمان بود.

گرچه از دست رفتن ایشان برای ما سخت و غیر قابل جبران است، لیکن آموزه ها و شیوه کاری ایشان همواره سرلوحه فعالیت ما در سازمان خواهد بود و همیشه و در همه حال، نام نیک و همت والای او در فعالیت های دینی سازمان جوانان زرتشتی تهران به یادگار خواهد ماند.

ضمن عرض آرامش باد به کلیه هازمان زرتشتی و به ویژه حضور خانواده ایشان، سرکار خانم فرین فلامرزیان و جناب آقای مهندس فرامرز فلامرزیان که از اعضای پرتلاش هیات مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران بوده و همچنین سرکار خانم پروین خدادادی که ایشان نیز از دبیران بزرگوار و پیشکسوت کلاس های دینی سازمان هستند و سایر خانواده های وابسته و پیوسته، تندرستی و دیرزیوی ایشان را از اهورامزدا خواستاریم.

باشد که روان و فروهر بانوی پرتلاش هازمان زرتشتی ، روانشاد بهشتی روان پریوش اردشیر خدادادی در کنار فروهر هماروانان و نیکان و وهان هفت کشور زمین ، کمک کار مردمان ایران و جهان در شکست اهریمن بیماری  باشد.

 

ایدون باد

هیات مدیره سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر)

2 نظرات
  1. faryan می گوید

    به روان پاک درگذشتگان درود باد.

  2. مهوش سروشیان گودرز می گوید

    روانش شاد بهشت بهرهاش باد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.