پیام دکتر لاریجانی به کنگره جهانی زرتشتیان

 دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در پیامی به کنگره جهانی زرتشتیان ، اظهار امیدواری کرد چنین جلسات بحث و گفتگو ، به خوبی تداوم یافته و با توفیق روز افزون و دستاوردهای ارزشمند برای رستگاری نسل های آینده همراه باشد.
پیام دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران به دهمین کنگره جهانی زرتشتیان:

 خدا را سپاس مي­ گويم كه به مناسبت دهمين كنگره جهاني زرتشتيان توفيق داد دوباره مراتب احترام و درود خود به شما پيروان آرمان­ هاي حضرت اشوزرتشت پيامبر كه گرد هم جمع شديد تا درباره دفاع از ارزش ­هاي نيك انساني – اخلاقي كه نمونه بارز آن سه اصل انديشه نيك و گفتار نيك و كردار نيك است، گفتگو كنيد، را اظهار بدارم. گفتگوي پيروان هر دين الهي در رابطه با پيروي از فرامين انسان­ ساز و روح ­پرور ديانت خويش، همچون معرفت به دين، شناخت و استحكام روابط حسنه انساني و از همه مهم ­تر توجه به تعهد و مسئوليت­ پذيري در قبال گسترش آرامش و دست­يابي حس كمال­ جويي بشر در سايه­ سار معنويت و انوار گرمابخش دين و اخلاق، همواره شايسته تقدير بوده است.

با آن­كه بشر امروز هنوز هم در جستجوي آزادمنشي و آزاد­انديشي برخاسته از عقلانيت و معنويت است، ايرانيان موحّد و دين­دار، از ديرباز آن را شناخته و در كنار آرمان­ هاي حق­ طلبانه و باورهاي توحيدي خويش، در راه اشاعه آن كوشيده ­اند.

در خاتمه، ضمن سپاس از دوست و همكار ارجمندم جناب آقاي دكتر اسفنديار اختياري؛ نماينده محترم زرتشتيان در مجلس شوراي اسلامي به جهت رساندن درود و پيام تبريك اينجانب به شما عزيزان، اميد دارم چنين جلسات بحث و گفتگو، به خوبي تداوم يافته و با توفيق روزافزون و دستاوردهاي ارزشمند براي رستگاري نسل­ هاي آينده همراه گردد.

 دكتر علي لاريجاني
رييس مجلس شوراي اسلامي 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.