پخش گهنبار جشن تیرگان؛از صفحه اینستاگرام سازمان فروهر

سازمان جوانان زرتشتی(فروهر)آیین گهنبار جشن تیرگان را به صورت زنده برگزار میکند

سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) بر آن است تا همانند سالیان گذشته آیین گهنبارخوانی توجی را به مناسبت جشن تیرگان برگزار کند.
از آن‌جایی که در شرایط کنونی برگزاری این آیین به شکل حضوری و باشندگی همکیشان امکان‌پذیر نیست سازمان فروهر در نظر دارد این آیین را به شکل زنده(لایو) در کوشک ورجاوند به نمایش بگذارد. از این‌رو، دوست‌دارانِ شرکت در این آیین می‌توانند در روز آدینه 13 تیرماه 1399 خورشیدی و از ساعت 6 پسین به صورت زنده شاهد برگزاری این آیین در صفحه‌ی اینستاگرام سازمان جوانان زرتشتی باشند و در آوای اوستا همازور و هم‌بهره شوند.
بایسته است زرتشتیان در این روز با نو کردن کشتی و هم‌آوا شدن با موبد از صفحه‌ی اینستاگرام سازمان فروهر به نشانی sazmanfravahr در این آیین شرکت کنند و در کوشک ورجاوند حضور نیابند.
گفتنی است امسال دوازدهمین آیین گهنبار توجی (گهنبارهایی هستند، خارج از چهره‌های گهنبار که به نیت تندرستی، شادمانی و بهروزی جهانیان خوانده می‌شود) در کوشک ورجاوند است که هر ساله از سوی گروه چنبره‌ی سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) و با نیت تندرستی، دیرزیوی و شادزیوی همه‌ی جهانیان برپا می‌شود. روانشاد پریوش خدادادی در سالیان گذشته از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین بودند و با همت و یاری ایشان این آیین تا به امروز برگزار شده است. روانش شاد و بهشت برین جایگاهش باد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.