گزارش از پیک نیک دانش آموزی سازمان فروهر در رستم باغ به همراه عکس

روز آدینه ۱۷ فروردین ماه 1403، همزمان با نخستین جلسه کلاس های دینی در سال نو، همچون سال های گذشته پیک نیک دانش آموزی ویژه دانش آموزان کلاس های دینی سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) و آموزشگاه هرمز آرش در رستم باغ برگزار شد.
این پیک نیک یک روزه توسط سازمان فروهر و با همکاری هیات امنای موقوفه رستم باغ به یاد روانشاد ارباب رستم گیو برگزار شد. این مراسم از ساعت 9 صبح با اوستا خوانی موبد دکتر راشین جهانگیری در معبد زیبای رستم باغ با حضور همه شرکت کنندگان در پیک نیک آغاز شد و سپس با برنامه های شاد و بازی‌های گروهی که از طرف کمیسیون دینی سازمان فروهر ترتیب داده شده بود تا ساعت 4:30 عصر ادامه یافت.

در این پیک نیک بنا به دعوت سازمان فروهر آقای دکتر اسفندیار اختیاری (نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس)، آقای دکتر افشین نمیرانیان (فرنشین انجمن زرتشتیان تهران)، آقای بهنام مرادیان ( عضو کار گروه دینی)، خانم ها پروین خدادادی، موبد دکتر راشین جهانگیری و گردآفرید مرادیان (آموزگاران کلاس دینی سازمان فروهر) و آقایان اردشیر اورمزدی و شهنام فرزانه (اعضای هیات مدیره سازمان فروهر) حضور داشتند.

از اعضای کمیسیون آقایان جمشید هرمزدیاری و مهرتاش مهروزیاد زردشتی و خانم ها فرشته فلاح زاده و فریبا کشاورزی و یکتا بختیاری و همچنین از بقیه اعضای کمیسیون هم که نتوانستند حضور داشته باشند بابت همت و همکاری هایشان تشکر می کنیم.
شماری از جوانانی که یاریگر کمیسیون دینی در برنامه ها بوده اند عبارتند از خانم ها ویدا سلامتی، بیتا عبد شریف آبادی، موژان فرزانه، اویسا و اندیا پشوتنی زاده و آقایان اسفندیار اردشیریان، کوشا زندیان و شایان فرزانه و افرادی که کمک حال کمیسیون برای اجرای برنامه ها از ساعت ۹ صبح تا ۴:۳۰ بودند عبارتند از آقای آرمان شاهبهرامی و خانم ها ازاده کاوسی و رایتی ایرانی به همراه تعدادی از آموزگاران سازمان و آموزشگاه هرمز ارش، که از همگی نام بردگان تشکر و سپاسگزاری می شود.

همچنین شرکت کنندگان در این پیک نیک میان وعده، نهار و عصرانه را مهمان هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو بودند که در این جا از آقایان فرخزاد اردشیریان شریف آبادی (فرنشین)، جمشید هرمزدیاری، جمشید غریب شاهی و خدامراد مزداپور از اعضای هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو تشکر و سپاسگزاری می شود.

در ادامه گزارش تصویری از این پیک نیک را مشاهده می فرمایید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.