مراسم رونمايي از كتاب “تاثير انديشه و فرهنگ ايراني بر غرب، از فلسفه افلاطوني تا منطق فازي” نوشته اميرشهاب شاهميري(چاپ انتشارات فروهر) برگزار شد

 

مراسم رونمايي از كتاب “تاثير انديشه و فرهنگ ايراني بر غرب، از فلسفه افلاطوني تا منطق فازي” نوشته امیرشهاب شاهمیری(چاپ انتشارات فروهر) در محل نشر آمه برگزار شد.

 این مراسم  در روز آدینه،ششم اسفندماه از ساعت 5 پسین با حضور نویسنده کتاب ،جمعی از مسئولین سازمان جوانان زرتشتی(فروهر)، انتشارات فروهر و خیراندیشان برگزار شد.

 در ابتدای برنامه امیرشهاب شاهمیری(نویسنده کتاب) به بیان توضیحاتی پیرامون کتابش پرداخت.

موبد پدرام سروش پور(سردبیر مجله فروهر) در رابطه با فرهنگ و هویت ایرانیان و زرتشتیان سخن گفت.

 

 بهنام مبارکه(مدیر مسئول انتشارات فروهر)،ضمن سپاسداری از سرکار خانم شهناز فرزانه( خیراندیش چاپ کتاب “تاثير انديشه و فرهنگ ايراني بر غرب، از فلسفه افلاطوني تا منطق فازي”)،به توضیحاتی  پیرامون روند چاپ کتاب پرداخت.

 شهنام فرزانه به نمایندگی از خانواده روانشاد( پاینده خسرومراد بختیاری )به تشریح زندگینامه آن روانشاد و معرفی خیراندیش چاپ این کتاب(سرکار خانم شهناز فرزانه) پرداخت و در پایان،همکیشان و  سایر باشندگان را به حمایت از انتشارات فروهر و گسترش کارهای فرهنگی دعوت کرد.

از سمت چپ به ترتیب،بهنام مبارکه(مدیر مسئول انتشارات فروهر)،شهنام فرزانه،امیر شهاب شاهمیری(نویسنده)،شهناز فرزانه(خیراندیش چاپ کتاب)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.