چهارمین دوره بازآموزی آموزگاران دینی سراسر کشور برگزار شد

پردیس دانش مارکار یزد، میزبان بیش از یکصد تن از آموزگاران سراسر کشور در چهارمین دوره بازآموزی از 26 تا 28 تیرماه، بود. شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی، آموزگاران درس دینی سراسر کشور و علاقه‌مندان آزاد آموزگاری درس دینی بودند.  

باشندگان این دوره از استان‌های تهران، کرج، یزد، کرمان، شیراز، اصفهان و اهواز بودند که در سه روز، به بررسی روش‌های آموزش کتاب‌های درسی دینی پرداخته و در کلاس‌های آموزشی مرتبط شرکت نمودند.

اهداف تعیین‌شده دراین دوره بازآموزی؛ یکسان‌سازی پاسخ پرسش‌های پایان فصل و پرسش‌های درون متن، به اشتراک‌ گذاشتن تجربیات، آموخته‌ها و اندوخته‌های آموزشی، بهبود سطح دانش در حوزه دین، تاریخ و فرهنگ زرتشتی، افزایش سطح دانش علوم تربیتی در زمینه سنجش و ارزیابی و روش‌های نوین تدریس، بررسی و جمع‌بندی محتوایی کتاب‌های دین‌آموز و آموزش اوستای چهار سال نخست دبستان عنوان شده بود.

استادان این دوره‌ي آموزشی در حوزه‌ي دانش دینی و تاریخی و علوم تربیتی؛ افروز اخترخاوری، دکتر اردشیر بهمردی، مهرداد قدردان، دکتر فرزانه گشتاسب، دکتر فرانک نمیرانیان، موبد رستم وحیدی بودند. 

در بخش دیگری از این دوره، آموزگاران هر پایه تحصیلی، به بررسی درون‌مايه‌ي کتاب‌های درسی در حال استفاده و یکسان‌سازی پاسخ پرسش‌های آن پرداختند. در پایان نشست هایی با حضور مولفان کتاب‌های دین‌آموز و اوستای چهار سال نخست دبستان برگزار و نحوه آموزش آن بررسی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.